J ai également eu ce code po401 61 donc nous avons réalisé un contrôle de l'injecteur qui était bon. Mais lp egr colmater après 46000 km. J ai donc changer le refuser egr basse pression moi même car refuser du concessionnaire. Fiat de faire un devis. C'est un problème connu De fiat
Suite à ce problème j'ai boucher la sortie du pot catalytique et mis un filtre à l'entrée du démon j'ai fais 8000 km. Et aucun témoin n'est allumé la sonde de température à l'entrée de la vanne egr basse pression acceptée la température plus basse et gagnée 1,5 l. En moins en consommation de go
Voila si ça peu vous aidez
Bonne. Soirée
Mr google says
I also had this code po401 61 so we carried out an injector check which was good. But lp egr clog after 46000 km. So I changed the low pressure egr refuse myself because it was refused by the dealer.
Fiat to make an estimate. This is a known fiat issue.
Following this problem I blocked the outlet of the catalytic converter and put a filter at the entrance of the demon I did 8000 km. And no warning light is on the temperature sensor at the inlet of the low pressure egr valve accepted the lower temperature and gained 1.5 l. Less go consumption
Well if that can help you
Id love to know what the demon is/was
anybody able to translate better than Google
Suite à ce problème j'ai boucher la sortie du pot catalytique et mis un filtre à l'entrée du démon j'ai fais 8000 km. Et aucun témoin n'est allumé la sonde de température à l'entrée de la vanne egr basse pression acceptée la température plus basse et gagnée 1,5 l. En moins en consommation de go
Voila si ça peu vous aidez
Bonne. Soirée
Mr google says
I also had this code po401 61 so we carried out an injector check which was good. But lp egr clog after 46000 km. So I changed the low pressure egr refuse myself because it was refused by the dealer.
Fiat to make an estimate. This is a known fiat issue.
Following this problem I blocked the outlet of the catalytic converter and put a filter at the entrance of the demon I did 8000 km. And no warning light is on the temperature sensor at the inlet of the low pressure egr valve accepted the lower temperature and gained 1.5 l. Less go consumption
Well if that can help you
Id love to know what the demon is/was
anybody able to translate better than Google